søndag den 3. april 2016

Én dag med diabetes kost!

97 af de 200 mennesker der har været med i vores spørgeskemaundersøgelse, er i tæt relation med en diabetiker. Derfor er det også vigtigt, at kende til hvad man skal servere for en diabetiker (24)

Louise vil derfor prøve en hel dag med diabetes kost, for at se hvor anderledes det egentlig vil være – både for krop og sind. 

Se min dag med diabetes kost!

God fornøjelse :-D

En dag med diabetskost!
(Der skal internet til da vi har oploaded videoen på youtube, ellers var filen for stor).


Konklusion:

Jeg vil våge og påstå, at jeg har en fornyet energi bare efter én enkelt dag! Men hold op, hvor er en Coca-Cola tiltrængt... MEN med al den energi jeg har haft i dag, på grund af lidt ændringer i mit kostindtag, vil jeg (efter eksamen) lægge min kost om. Ikke kun skære kraftigt ned på sukker, men også hæve antallet af måltider i løbet af dagen. WOW!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar